erilainen tarina

Ihmiset alkoivat käydä kauppaa antiikin aikana eli noin 800 eaa. – 400 jaa. Se oli suuri muutos silloisessa yhteiskunnassa. Kaupankäynti perustui verkostojen luomiseen. Olemme ottaneet melkoisia askeleita ihmiskunnan kaupankäynnin historiassa, mutta on muutama asia, jotka eivät ole muuttuneet: Kaupankäynti edellyttää yhä edelleen verkostoja, joko inhimillisiä tai teknologiaan perustuvia, ja vuorovaikutus edellyttää tarinoita sekä dialogia.

Onko realistista todeta, että Fabula on erilainen tarina kaupankäynnin historiassa?

Mielestämme on. Jos väittäisimme, että olemme keksineet jotain täysin uutta, siihen ei uskoisi ehkä kukaan. Jokaisella ihmisellä ja yrityksellä sekä yhteisöllä on kuitenkin oma erilainen tarina, jonka haluamme kertoa. Niin meilläkin.

Haluamme löytää jokaisen asiakkaamme kanssa sen erilaisen tarinan, joka luo vaikuttavuutta. Oli se sitten syntynyt suunnittelemalla tai onnen avustamana. Menestyjät kertovat usein tarinansa paremmin. Menestyjät myös usein palvelevat asiakkaitaan paremmin. Joskus pienikin löydös saattaa muuttaa asiakaskokemusta ja tapaa toimia merkittävästi, mutta vain, kun joku sen toteuttaa ja kertoo sen olemassaolosta.

Rakennamme Fabulassa tarinoita, jotka herättävät uteliaisuutta ja hurmaavat. Kehitämme asiakaskokemusta, jossa tarinat ovat osa tekemistä ja lupauksen lunastamista. Muutamme tapoja, toimintaa ja valjastamme teknologiaa muutoksen varmistamiseksi.

On meillä erilaisia konseptejakin. Kysy rohkeasti Mustan kirjan menetelmästä tai Ajatusheräämöstä.